artykuł nr 1

Deklaracja dostępności

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Tuszynku Majorackim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony BIP Miejskiego Pzedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. [www.mpgk.tuszyn.4bip.pl].Daty publikacji i aktualizacjiData publikacji strony internetowej: [ 2021-03-30 ]Data ostatniej istotnej aktualizacji: [ 2021-03-30 ]Status pod względem zgodności z ustawąNiniejsza strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:?część plików dołączanych do artykułów zapisanych najczęściej w formacie PDF nie jest dostępna cyfrowoSkróty klawiaturoweStrona internetowa nie jest wyposażona w skróty klawiaturowe, które mogłyby wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników.Można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.Wyłączenia:?mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,Oświadczenie sporządzono dnia: [ 2020-03-31 ].Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.Informacje zwrotne i dane kontaktoweW przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Pan Patryk Bardziński, mpgk.tuszyn@tuszyn.info.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 513 811 004. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu.Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.Link do strony internetowej https://www.rpo.gov.pl.Dostępność architektoniczna budynku ul. Starościańska 6 lok. 4, 95-080 Tuszynek Majoracki1. Budynek posiada 1 wejście:- główne budynku schodowe od podwórka 2. Wejście do budynku wyposażone są w standardowe drzwi. Budynek nie posiada podjazdów ani pochylni dla osób niepełnosprawnych.3. Wejścia nie są zabezpieczone bramkami.4. Budynek nie posiada wind ani toalety z udogodnieniami dla niepełnosprawnych.5. Obsługa osób niepełnosprawnych ruchowo, poruszających się na wózkach inwalidzkich może odbywać się po wcześniejszym umówieniu terminu. 6. W budynku nie ma tłumacza języka migowego, ani możliwości skorzystania z usługi bez wcześniejszego umówienia.
artykuł nr 2

RAPORT